Concept

Wie neemt de beslissing over de innovaties S.E.O en de techneuten en draait er niet omheen en werkt er aan mee. Concepten overschrijven, en inbreng invoeren in reorganisaties. Automatisering daar heb ik mij eigen ook mee bezig gehouden de veranderingen moesten op papier gezet worden en uitgewerkt worden als concept. Dat is weer anders als een idee. Wij noemde dat vroeger een stapje hoger het technisch haalbaarheidsonderzoek. Je kan niet alles aan je harde schijf koppelen. Intelligentie vertalen naar de computer. Als je er mee gaat werken dan zitten daar ook studies aan vast. De fase van ontwikkeling was voor mij weer anders, van daar het schrijven over technisch inzicht. Kan je er aan mee werken dat ging op projectbasis en cv en meerwaarde. De belangstelling was er ook bij verschillende bedrijven. Ik was in 2002 werkzaam bij een Scheepsbouwbedrijf de IHC in Sliedrecht hadden ook gevraagd naar een oudere tekenaar met meer technische opleiding h.t o en tekening lezen de cilinderkop een voorbeeld en tandwielen tekenen met een passer en de berekeningen maken en dat is belangrijk voor de werkplaats ervaring en praktijk met machines het zijn niet de tools maar het wordt wel digitaal getekend het leerproces voor de mensen waarom benieuwd naar de controleren van de tekeningen hoe ik het zou overbrengen en er was nog geen computer voor mij, maar ik kon ook tekeningen controleren. Ik was verbaasd dat men anders te werk was gegaan. Nog over licentie gesproken en mijn eigen inbreng en wat kan je betekenen voor het bedrijf en wat houd engineering h.t o in je werkt met software. Wat heb ik in het buitenland geleerd meer mensen er in te betrekken eigen verantwoordelijkheid van hoog tot laag anders maar bij scholen je kan niet altijd op je collega terugvallen. Je heb zelf ook praktijk ervaring bij verschillende scheepswerven, Waalhaven, Vuyk Capelle aan de IJssel, Van der Giessen Noord Alblasserdam machinekamer en het waren er nog meer en dat je dan later op een tekenkamer weer komt voor veranderingen, bij van de Ham men kon moeilijk omschakelen naar digitaal en een schip die is op de werf bij Giessen Noord gebouwd ook nog voor het buitenland gewerkt. Maar je moet wel samenwerken en schepen bouwen konden ze vroeger ook buiten op de scheepswerf je heb wel altijd belangstelling getoond. Er was een groot schoolbord en met krijt werd mijn naam op het schoolbord geschreven dat ik een studie volgde en dat had met autodesk Mechanical Destop en Inventor te maken men vond het toen nog niet nodig de software voor de tekenkamer en de overgang fase en ik kon geen stage lopen als deeltijd student en de studie kosten € 4000,00. en 50% van de belasting terug gekregen. De level en ander inzicht dat zit in je zelf en verders werk je met mensen op zo afdeling. Nog een tijd gewerkt met de computer.<br> De turbine prototype ook met jongeren mensen gedaan en hij heeft het met luchtdruk uit geprobeerd en het werkte met de schoep erin de andere schoep met schoepjes diameter 90 mm en de hoogte 15 mm het aantal 46 of 23 plaatjes en 40 mm breed graden 6 of 12 omtrek op de lijn een sleuf zagen dan kan je de schoep er in indrukken berekeningen de vorm van hout een tand uitzagen met de figuurzaag breedte 4  mm en kan gelijmd worden aan de boven kant van de plaatjes en de dikte 1,5mm  en het kan aan hout gelijmd worden en van metaal is een andere opstelling als de eerste schoep de vorm kan recht half rond en de aanpassing en breedte dikte materiaal  buiten diameter 118mm en die past in het component die ik zelf heb gemaakt en wat was het technische met de schoep een nieuwe ontwikkeling van hout en van  metaal dat die van metaal en de onderdelen bewerken met de laser in het ontwerp voor de onderdelen staan ook de maten er in en gisteren bestudeert met mijn kennis op de werkvloer besproken bij een bedrijf en met de overbrengingen met magneten en nog wel zweefevent met het magnetisch veld de nieuwe theorie voor de generator en het kan worden gemaakt. Het engineeringwerk wat ik kan verdedigen aan twee kanten en met het prototype en concept omdat ik er voor heb geleerd en laat ook zien dat het kan. Het heb ook met de kosten en de afschrijving van het project voor mij zelf en het werkt wat ik van hout heb gemaakt. De theorie is nu weer belangrijk anders kan je het niet veranderingen. Je moet het zien als een impuls met uitleg en een project voor ontwikkeling als bedrijf en samenwerking met eigen inbreng..<br>De vinding is het geprojecteerd bladoppervlak dat heb ik ook leren tekenen en machine onderdelen de h.t.o. werktuigbouwkunde boek theorie en met meer studies digitaal en wie heb er zich niet mee beziggehouden voor de snelheid van het varen vooruit in de open zee om betere omwentelingen te maken met de rotatie van de hoofdmotor of elektromotor die kan men ook gebruiken als reserve elektromotor. Ook bij het binnen varen van een haven aan boord wordt ook elektriciteit op gewekt. <br> De machinekamer wordt weer anders als een turbine met een generator elektriciteit opwekt. De pomp wordt elektrisch aangedreven met druk van zeewater of water en waarom eenvoudig na de college hebben wij er overgesproken Ik zie het als een Microchip van Jack Kilby  verbinden en opslaan de component maken van anders behandeld  silicium het blijf nooit bij een ontdekking maar het zijn wel bouwstenen. De rotor as en de magneten de tegen polen als je samen drukt dat was een ontdekking met twee magneten en de notitie was eenvoudig en wat kan ik er mee het blijf niet bij een samenstelling maar met proeven en het verplaatsen van de componenten de hilicopter en de proeven. De Briefings voor het vliegbewijs A theorie 1998 jaar en nu met de verbinding de roterende magneetjes V en de tussen ruimte x  kan je twee koppelingen maken een voor een laadstation en een zwevend kan je  omhoog brengen door druk en L of V laten ontsnappen  op de landingsbaan  en de magneetjes op mijn bureau en de vaste verbinding het benaderen van een proef opstelling.  De Ingenieur waarom Lid om kennis en iets anders uit te proberen ook met de magneet de N en de Z en de ontwikkelingen met de magneetjes staan nog op mijn eigen naam : gvandijk2008@gmail.com het is ook voor de marine aan boord. Een V W H M 100mm L 110mm D 3mm dik is de as een Rotatie een aandrijving D = 115 x 314 = O materiaal bekend 2 x 3 magneetjes voor H M 100mm en dan de as kom op de H van de magneetje as= L 60mm 5mm dik aantal is 6 magneetjes en de V W die draait er over heen Dit prototype en een kogellager op de as de verbinding van de stoomturbine en de verbinding van een ronden plaatje op de as en de magneten op afstand met een  losse plaatje en met elektro magneten die hebben stroom verbinding  met een koppeling en die drijft de generator aan het remmen is als die de stroom uit schakelt de afstand en het verplaatsten van de elektromagneten nog niet beschreven in het concept de uitleg en de proef opstelling al over geschreven in het concept met magneten dat was de fase van een proef en de vragen blijven voor een notitie van mijn proef. Het is een proefopstelling van mij zelf hoe kan ik het technisch verdedigen met verschilleden prototypes het kan niet zonder theorie de level en de inbreng. De cirkel in 8 segmenten de zonnepaneel de oplader voor elektromotor die volgt de zon en een rotatie voor de generator aan de onderkant. De eerste proef put Right lengte 15cm een liniaal van High Tech speciaal materiaal van aluminium van het jaar 2017 daar heb ik het op laten zweven in het midden met 2 magneetjes de as = 150 mm en 3 mm dik de verbinding is met 2 magneetjes H de aandrijving is ook met een of twee magneetjes twee aparte rotaties op mijn bureau. De spin of de ven heb een rotatie met de generator en wordt aangedreven door de windkracht de proefopstelling verticaal een magneet aan de voorkant tussen in aluminium een magneet met de spin en een vaste verbinding met de generator. Het rond model L= 100mm 3mm dik het materiaal is van ijzer het komt boven op liniaal aan de onderkant een magneet het kan links en rechts draaien in de spoel van de generator de proef was dat je het magnetisch veld kan maken en overbrengen in het kort. Een prototype en de magneetjes kan door het magnetisch veld met tussen ruimte meer omtrek snelheid halen voor mij drone die heb een batterij als voeding en de nieuwe proef  inspiratie bron Paul Cormu de fietsen maker en de omschakeling van mijn componenten. De Helicopter de rotor as met de generator als aandrijving voor de rotorbladen de magneten gaan werken als tegenpolen met plaatjes die worden weer aangedreven door de elektromotor de opbouwvorm en het ontwerp blijf van mij zelf omdat de proef in de notitie staat en het schrijven in het concept is ook een opbouwvorm. Het harde bewijs en de proef van de omschakeling van de magneten. . Waarom zonder tandwielen en luchtcilinder en kogellager met mij overbrengingen en met verschillende proef opstellingen met magneetjes en de theorie zijn er weer een win-win resultaat, of ik het kan verdedigen, praktisch of theoretisch en beschrijven het zijn nog proeven voor de scheepvaart het uk prototype en de magneten waarom heb ik het zo beschreven in de website het besturen van mij aandrijving heb ook met software te maken met een verder technisch effect`, de Octrooirecht en het resultaat van een vernieuwing aan boord. Ik kan niet zonder computer werken om het te realiseren op de tekenkamer hebben ze mij dat ook uitgelegd. De Robot prototype heb zijn aandrijving voor in de machinekamer met de opstelling van magneten en het magnetisch veld het kan de generator laten draaien als aandrijving voor de opwekking van elektriciteit aan boord het zijn nog proeven het is bewezen in de fase voor een omschakeling en het blijf interessant voor de scheepvaart en de marine deze fase is ook speciaal voor de marine aan boord en de omschakeling. De Platform in de Noord zee en de golden ring die als proef met een draaiplateau en met een opstelling van een ROBOT het Prototype van een weegschaal in het midden en aan de buiten kant van het draaiplateau lossen verbindingen en vaste verbindingen dat was mij eerste proef en het kan aangedreven worden door het magnetisch veld en je kan het laten werken met de juisten componenten en de juiste technieken en wat heb ik er van geleerd. De elektrische centrale moet nog bewezen worden voor de Noord Zee. Met een elektrische centrale als prototype het gaat om de hoogte en de diepte van de zeebodem. Hoe kan je het combineren met de juiste turbines en er is al een ontwikkeling fase van techniek aanwezig om het te veranderen de turbine aangedreven door perslucht van een compressor (A-Caes) In Canada zijn ze er mee begonnen. Het gebruik van deze Thermische bron om lucht die naar de turbinetrap wordt gevoerd opnieuw te verwarmen voor hoogt de efficientie van het systeem. Dit is weer een andere theorie en dat werkt ook en voor een (back up) opslagtanks voor 12 uur twee van 500MW/ 5GWh voor de opwekking van elektriciteit. Ik heb er al meer overgeschreven en tijdens een netwerksessie in 2017 overgesproken met een ontwerp en een tekening en om het eventueel door te ontwikkelen als project op de tekenkamer met meer digitaal inzicht met de juiste software.<br>Een concept bij de vergadering om er eerst een begin van te maken in overleg met een team van engineers met ervaring en ontwerpen. Schepen en energie met meer mogelijkheden. inschakelen je heb ook een werkproces en de bestaande techniek kan je altijd veranderen. Je kan het zien als een op bouw tussen deze beide uitersten bestaan er vele reden om te kiezen voor een opbouw, hoe meer inbreng de uitvinder stopt in de productontwikkeling en hoe duidelijker de waarde van het product op de markt is voordat de licentie wordt uit onderhandeld. Een dergelijke opbouwvorm is vaak een praktische vorm voor het voorkomen van conflicten of voor het product. Ik heb daar ervaring mee met luchtdruk en waterdruk. Je heb altijd vooruitzichten in nieuweontwikkelingen waar de energie geen probleem is de markt bepaalt de ontwikkeling en de natuur en men is zo op het idee van de elektromotor van 1MW tot 4 MW gekomen. en het is ontwikkelt. (Voor de North Sea en waar ben ik mee begonnen?} met een eenvoudige opstelling en engineering doe je met een team een onderzoek of haalbaarheid. Je heb meer in breng en je kan het technisch meer op bouwen met de kennis die aanwezig is dat is mijn ervaring op de tekenkamer De level zit ook in het uitproberen en het schrijven, ik doe het ook met het technisch gedeelte op een manier in het methodisch ontwerpen voor het tekenen en een ontwerp.<br><p class=”MsoNormal”>Energie is geen probleem maar de uitvinding anders kan je niet omschakelingen. In Amsterdam toen al uitgelegd wat techniek is en veranderingen en aanpassingen de generator had weer technische veranderingen het kon in zweefvliegtuig worden ingebouwd. De bladen zouden gaan draaien want je heb altijd windkracht. Het prototype en technische beschrijving van de uitvinding met een stempel. De beschrijving van de onderdelen was in het English. Er blijven altijd andere problemen de situatie was anders praat er over en het heb geholpen. Uw <span style=”font-family: var( –e-global-typography-text-font-family ), Sans-serif;”>reactie en matchen en schrijven. Het blijven punten voor een onderwerp. </span><span style=”font-family: var( –e-global-typography-text-font-family ), Sans-serif;”> </span></p><p class=”MsoNormal”> Het vliegwiel aan twee kanten tussen in elektromagneten met de spoel elektriciteit  opslaan een aparte aandrijving voor twee vliegwielen en de twee verbindingen met een rotatie van de generator de massa kan je laten terug laten komen in een richting de componenten doen het werk met energie st of b of l enz theorie en de proef.  <span style=”font-family: var( –e-global-typography-text-font-family ), Sans-serif;”>(Laser en waterstof} (of gas)? .De kubus krijgt meer vorm technisch meer mogelijkheden en het probleem voor de green house en zonlicht met meer zonnepanelen en stapelbaar. Het beleid van mij bedrijf was een leerproces en je kan er later op terug komen of het met rendement en resultaat en ondanks de contacten die ik had en het bezoek bij bedrijven die ik had en of Ik daar ook met de mensen iets opgebouwd heb met geld. Ik heb daar toen ook geadviseerd toen ik in het buitenland zat en het leer proces met bestaande technieken in de tuin en op het land Zakliczyn bij Siepraw PL is ook een aanpassing voor je zelf en je kan niet alles regelen alleen adviseren ieder bedrijf is anders daar heb ik ook overgesproken toen ook in Holland. Bij het terug leveren bij de wateropslag heb je winst voor de green house, glass house, het werkt ook voor de broeikast het zelfde als in Vinland station Horticulturai Research Institute Administration and Laboratory Building Canada het werk van mij toen en de contacten was belangrijk voor die mensen. Het ging om de unit en de aandrijving van de pompen en de dosering van de vloeistof scheikunde en de samenstelling voor een proefproject. Het ontwerpen van mij was voor aandrijvingen en opwekkingen met elektriciteit. De oplossing voor de broeikast, de koelblok met water de  horizontalen opstelling met de ventilator  en aan twee kanten luchtstroom en de koeling komt van de wateropslag die pompt het rond het warmen water kan je koelen of gebruiken voor opslag. De kubus en opstelling boven op het water de spiegelling in het water en met spiegels aan verschillende kanten kan je het zon licht laten werken zonder het te laten draaien met oost en west. Het idee tot resultaat octrooi en licentie.. verschillende demonstraties gegeven alleen met de bladen men had wel interesse en ook naar de ontwerpen en wat doe je als uitvinder dan als het technisch is heb je een probleem dat je er alleen voor staat en de vraag was ook wat kom je halen en wat kom je brengen ik had er al rekening mee gehouden. Het uitprinten is ook technisch de vorm en de lengte en het materiaal en men vond het wel een beetje ingewikkeld de studie en het uitproberen.. De bestaande theorie en de verandering in een scriptie hoe je het ontdekt heb met een prototype. The golden ring For mij zelf en die interesse hebben ik ben er mee bezig in fase uk Robot prototype gaat als aandrijving werken en het Prototype met de notitie voor mij zelf het materiaal om het beter uit te werken voor het idee of octrooi dat geef mij meer kansen voor een licentie. (zonder inspanning geen resultaat) in de uk geleerd er is al automaaticering men kan het nog niet combineren vandaar die afstand. De studies waren anders dat noemde wij de voor af studies zijn anders voor je zelf om het de ontdekken en de proef voor je zelf om het uit te proberen theorie uk. You prove to yourself first and then to others what is truth and who can you trust uk. </span><span style=”font-family: var( –e-global-typography-text-font-family ), Sans-serif;”></span></p>