Wie neemt de beslissing over de innovaties C.E.O of de uitvinder met het technisch concept en de techneuten en draait er niet omheen en werkt er aan mee. Concepten overschrijven, en inbreng invoeren in reorganisaties. Automatisering daar heb ik mij eigen ook mee bezig gehouden de veranderingen moesten op papier gezet worden en uitgewerkt worden als concept. Dat is weer anders als een idee. Wij noemde dat vroeger een stapje hoger het technisch haalbaarheidsonderzoek. Je kan niet alles aan je harde schijf koppelen. Intelligentie vertalen naar de computer. Als je er mee gaat werken dan zitten daar ook studies aan vast. De fase van ontwikkeling was voor mij weer anders, van daar het schrijven over technisch inzicht. Kan je er aan mee werken dat ging op projectbasis en cv en meerwaarde. De belangstelling was er ook bij verschillende bedrijven. Ik was in 2002 werkzaam bij een Scheepsbouwbedrijf de IHC in Sliedrecht hadden ook gevraagd naar een oudere tekenaar met meer technische opleiding h.t o en tekening lezen de cilinderkop een voorbeeld en tandwielen tekenen met een passer en de berekeningen maken en dat is belangrijk voor de werkplaats ervaring en praktijk met machines het zijn niet de tools maar het wordt wel digitaal getekend het leerproces voor de mensen waarom benieuwd naar de controleren van de tekeningen hoe ik het zou overbrengen en er was nog geen computer voor mij, maar ik kon ook tekeningen controleren. Ik was verbaasd dat men anders te werk was gegaan. Nog over licentie gesproken en mijn eigen inbreng en wat kan je betekenen voor het bedrijf en wat houd engineering h.t o in je werkt met software. Wat heb ik in het buitenland geleerd meer mensen er in te betrekken eigen verantwoordelijkheid van hoog tot laag anders maar bij scholen je kan niet altijd op je collega terugvallen. Je heb zelf ook praktijk ervaring bij verschillende scheepswerven, Waalhaven, Vuyk Capelle aan de IJssel, Van der Giessen Noord Alblasserdam machinekamer en het waren er nog meer en dat je dan later op een tekenkamer weer komt voor veranderingen, bij van de Ham men kon moeilijk omschakelen naar digitaal en een schip die is op de werf bij Giessen Noord gebouwd ook nog voor het buitenland gewerkt. Maar je moet wel samenwerken en schepen bouwen konden ze vroeger ook buiten op de scheepswerf je heb wel altijd belangstelling getoond. Er was een groot schoolbord en met krijt werd mijn naam op het schoolbord geschreven dat ik een studie volgde en dat had met autodesk Mechanical Destop en Inventor te maken men vond het toen nog niet nodig de software voor de tekenkamer en de overgang fase en ik kon geen stage lopen als deeltijd student en de studie kosten € 4000,00. en 50% van de belasting terug gekregen. De level en ander inzicht dat zit in je zelf en je werkt met mensen op zo afdeling. Nog een tijd gewerkt met de computer.<br> De turbine prototype het plaatje 30 mm lang, 15 mm breed wordt haaks gelast op de 1,5mm dan wordt in de sleuf gedrukt de achterkant heb 15 mm B en 30 mm L het pakt de buiten omtrek met een lossen plaatje maar vast met de magneet dat kan aan de andere kant van de diameter en ik kan mijn banen en de omtrek snelheid veranderen met verschillende diameters, met plaatjes en de banen met twee magneten zelf uitgewerkt als proef en de jongeren mensen hebben daar ook aan meegewerkt aan de proeven van het prototype en hij heeft het met luchtdruk uit geprobeerd en het werkte met de schoep erin de andere schoep met schoepjes diameter 90 mm en de hoogte 15 mm het aantal 46 of 23 plaatjes en 40 mm breed graden 6 of 12 omtrek op de lijn een sleuf zagen dan kan je de schoep er in indrukken berekeningen de vorm van hout een tand uitzagen met de figuurzaag breedte 4 mm en kan gelijmd worden aan de boven kant van de plaatjes en de dikte 1,5mm en het kan aan hout gelijmd worden en van metaal is een andere opstelling als de eerste schoep de vorm kan recht half rond en de aanpassing en breedte dikte materiaal buiten diameter 118mm en die past in het component die ik zelf heb gemaakt en wat was het technische met de schoep en een nieuwe ontwikkeling van hout en van metaal dat die van metaal en de onderdelen bewerken met de laser in het ontwerp voor de onderdelen staan ook de maten er in en gisteren bestudeert met mijn kennis op de werkvloer besproken bij een bedrijf en met de overbrengingen met magneten en nog wel zweefevent boven op de deksel een rondenplaatje met twee magneten vast tussen ruimte 30mm en een rondplaatje vast op de rotor as met het magnetisch veld op de rotor as 15mm de nieuwe theorie voor de generator kan sneller draaien en het kan ook met de ringspiegel van metaal en de koolstofstofring het uitproberen met de onderdelen voor draaiwerk en de onderdelen met laserwerk en de afschrijving blijft in het product de vinding en het resultaat met inspanning van mijn zelf het heb mijn wel bezig gehouden het technische gedeelte. Het engineeringwerk wat ik kan verdedigen aan twee kanten en met het prototype en concept omdat ik er voor heb geleerd en laat ook zien dat het kan. Het heb ook met de kosten en de afschrijving van het project voor mij zelf en het werkt wat ik van hout heb gemaakt. De theorie is nu weer belangrijk anders kan je het niet veranderingen. Je moet het zien als een impuls met uitleg en de ontwikkelingen voor een project en als bedrijf met samenwerking met eigen inbreng..<br>De vinding is het geprojecteerd bladoppervlak door de magneten heb het een verticale omtrek wat je horizontaal kan laten draaien de scheepsschroef in het water en dat heb ik ook leren tekenen en machine onderdelen de h.t.o. werktuigbouwkunde boek theorie en met meer studies digitaal en wie heb er zich niet mee beziggehouden voor de snelheid van het varen vooruit in de open zee om betere omwentelingen te maken met de rotatie en als proef van mijn zelf om er mee verder te gaan het resultaat van het magnetisch-veld en de afdichting met de componenten voor de hoofdmotor of elektromotor die kan men ook gebruiken als reserve elektromotor. Ook bij het binnen varen van een haven aan boord wordt ook elektriciteit op gewekt. <br> De machinekamer wordt weer anders als een turbine de input en de output op een lijn gemaakt wordt de schoep wordt aangedreven door waterdruk en de rotor as drijft de generator aan die elektriciteit opwekt de voor geschiedenis er was een component die 12volt kon opwekken met water druk 3 ATO met mijn ervaring heb ik het anders gedaan en er ook overgeschreven in de website je moet het digitaal opslaan dan heb je ook je rechten en je octrooi dat hebben ze mij ook uitgelegd. De pomp wordt elektrisch aangedreven met druk van zeewater of water en waarom eenvoudig na de college hebben wij er overgesproken. Ik zie het als een Microchip van Jack Kilby verbinden en opslaan de component maken van anders behandeld silicium het blijf nooit bij een ontdekking maar het zijn wel wel verbindingen voor een circuit met draadjes en de componenten en metingen en met het magnetisch veld kan je laten zien de kracht en de werking met eenvoudige opstellingen als voorbeeld het kopje gevuld met water de magneet gaat naar de bodem en boven op het water met een magneet met een beweging heb ik een rotatie en dat kan ook zo wel aan de onderkant als aan de zijkant ook met twee magneten met de waterspiegel kan je de zwaartekracht door breken en het glasplaatje 70mm breed en 140mm lang en 3mm dik ik heb twee afstanden plat en verticaal de twee magneetjes werken in Linearen richting en bij het blokkeren trekken de magneetjes weer aan op de glasplaat dat is een vaste rotatie aan de onderkant voor G of eb en vloed of de surfplas het zijn wel mijn ontdekkingen een plaatje op rotor as vast en tussen in een losplaatje met vier magneten en weer tussen in een vaste verbinding met viermagneten de omtreksnelheid blijft het zelfde maar het ken wel mee genomen worden bij een landsering het kan de zwaarte kracht door breken op de landingsbaan van de vliegbasis in de motor is ook het magnetisch veld en de ingang dat maakt de zwaarte kracht lichter op de landingsbaan met het opstijgen het kan in een windtunnel en uitgeprobeerd worden met brandstof of zonder, warme luchtlucht zet uit de theorie van B. Mosbach de stapelboeken de bovenste boek is altijd lichter dat heb met de zwaarte kracht te maken nog iets van de motoren geleerd tijdens de lessen in de werkplaats en zonder inspanning geen resultaat met mijn technische kennis en inbreng van een ontwikkeling van het magnetisch veld een nieuwe uitvinding maar wel met proeven. De rotor as en de magneten de tegen polen als je samen drukt dat was een ontdekking met twee magneten en de notitie was eenvoudig en wat kan ik er mee het blijf niet bij een samenstelling maar met proeven en het verplaatsen van de componenten de hilicopter en de proeven. De Briefings voor het vliegbewijs A theorie 1998 jaar en nu met de verbinding de roterende magneetjes V en de tussen ruimte x kan je twee koppelingen maken een voor een laadstation en een zwevend kan je omhoog brengen door druk en L of V laten ontsnappen op de landingsbaan en de magneetjes op mijn bureau en de vaste verbinding het benaderen van een proef opstelling. De Ingenieur waarom Lid om kennis en iets anders uit te proberen ook met de magneet de N en de Z en de ontwikkelingen met de magneetjes staan nog op mijn eigen naam : gvandijk2008@gmail.com het is ook voor de marine aan boord. Een V W H M 100mm L 110mm D 3mm dik is de as een Rotatie een aandrijving D = 115 x 314 = O materiaal bekend 2 x 3 magneetjes voor H M 100mm en dan de as kom op de H van de magneetje as= L 60mm 5mm dik aantal is 6 magneetjes en de V W die draait er over heen Dit prototype en een kogellager op de as de verbinding van de stoomturbine en de verbinding van een ronden plaatje op de as en de magneten op afstand met een losse plaatje en met elektro- magneten die hebben stroom verbinding met een koppeling en die drijft de generator aan het remmen is als die de stroom uit schakelt de afstand en het verplaatsten van de elektromagneten nog niet beschreven in het concept de uitleg en de proef opstelling al over geschreven in het concept met magneten dat was de fase van een proef en de vragen blijven voor een notitie van mijn proef. Het is een proefopstelling van mij zelf hoe kan ik het technisch verdedigen met verschilleden prototypes het kan niet zonder theorie de level en de inbreng. De cirkel in 8 segmenten de zonnepaneel met rechten plaatjes van metaal aan de buiten kant van de cirkel met een magneet op afstand 5mm de constructie in het midden van de cirkel op de boven kant ik kan mijn draai beweging aanpassen voor een elektromotor of generator die volgt de zon met een rotatie voor de elektromotor of generator het vermogen en de berekeningen zijn technisch met een ontwerp als proef op het strand of aan boord. De proef met de liniaal van plastic of van hout het blokje kan ook van rond en daar op de propeller het is wel een aandrijving met het magnetisch-veld, de proef aan tweekanten een sleuf het plaatje gaat er tussen in aan tweekanten V linkerkant twee magneten en aan de rechterkant een afstand van vijf mm de propeller gaat draaien met tussen ruimte van tegen polen met de laser kan je het corrigeren en meten, en het technisch gedeelte van hout is dat het werkt met de magneten zwart koolstof en wit plastic, probeert het uit en ontdekt de level van je liniaal of en of en het bewijs van H, een plat in het midden een gat van 10mm en rond van 10mm gaat er in de aimants werken van tweekanten het bewijs voor het starten en vliegen en landen de proef is van hout ik heb de mogelijkheden het te veranderen omdat het nog van hout is gemaakt het technische gedeelte kan je aanpassen ook met de proef en het bewijs op de startbaan, verticaal op mijn bureau het kan ook horizontaal met een vaste opstelling een magneet op mijn bureau de hoogte van de liniaal 15mm en een magneet tussen mijn vingers boven op de liniaal de afstand = 5mm ik heb een rotatie voor de aandrijving van de generator het kan ook aan de onderkant van de landingsgestel van de Drone en de output is geen puntenwolk, maar een STL-file je kan het kopieren en er er mee verdergaan op de computer met de uitvinding en de start en digitaal. Ik kan het van af mijn computer laten starten de verdediging en de aanval en de berekeningen van de afstand de snelheid kom van het magnetisch veld met verschillende afstanden van het component en het is een uitvinding van mijn zelf en voor de Marine zijn het pluspunten voor de technische mensen aan-boord de lengte = 30 centimeter, breed =30mm aan twee kanten tweemagneten verschillend en een magneet aan de anderenkant de tussen ruimte van vijf mm een verbinding met de liniaal in het midden heb ik een rotatie voor een aandrijving voor het starten en een verbinding met de elektromotor het kan ook onder de wings het vliegt lichter en er zijn meer koppelingen mogelijk ook voor de startbaan de magneten drukken het vliegtuigje omhoog de proef en de vinding van de zwaartekracht blijf in het component en ook bij het landen voor de nieuwe vinding met resultaat en inbreng van mijn zelf en ook vlieglessen in het buitenland gedaan en ook met plezier en met kennis. Ik ben er zelf mee verder gegaan en ook iets geleerd van deze proeven dat je de massa kan verplaatsen met deze componenten of de put Right lengte 15cm een liniaal van High Tech speciaal materiaal van aluminium van het jaar 2017 daar heb ik het op laten zweven in het midden met 2 magneetjes de as = 150 mm en 3 mm dik de verbinding is met 2 magneetjes H de aandrijving is ook met een of twee magneetjes twee aparte rotaties op mijn bureau. De spin of de ven heb een rotatie met de generator en wordt aangedreven door de windkracht de proefopstelling verticaal een magneet aan de voorkant tussen in aluminium een magneet met de spin en een vaste verbinding met de generator. Het rond model L= 100mm 3mm dik het materiaal is van ijzer het komt boven op liniaal aan de onderkant een magneet het kan links en rechts draaien in de spoel van de generator de proef was dat je het magnetisch veld kan maken en overbrengen in het kort. Een prototype en de magneetjes kan door het magnetisch veld met tussen ruimte meer omtrek snelheid halen voor mij drone die heb een batterij als voeding en de nieuwe proef inspiratie bron Paul Cormu de fietsen maker en de omschakeling van mijn componenten. De Helikopterbal vierbladen aan de rotor as het elektromotortje zit er aan vast met een verbinding van de accu in de bal en 8 magneten die draaien mee met het magnetisch-veld van de wieken aan de buiten kant op zijn de magneten en h en de opstelling van 3 generatoren 360 : 120 = 3 de aparte opstelling om het horizontaal mee laten vliegen en de rotor as draait op het magnetisch-veld van de koolstofringen de berekeningen van M en de thermiek of de cumulus de nieuwe aanpassing met de constructie en de nieuwe vinding, en tussen in de generator de bladen hebben een vaste verbinding met de bladen op de rotor as de koolstofringen draaien mee met het magnetisch-veld worden aangedreven door windkracht en het elektrische gedeelte zit in de bal met het elektromotortje en de accu en het vliegt al van af mijn bureau met drie poten onder de generator en werken als aandrijving op windkracht voor de rotorbladen de wieken en de opbouwvorm en het ontwerp blijf van mij zelf omdat de proef in de notitie staat en het schrijven in het concept is ook een opbouwvorm. Het harde bewijs en de proef van de omschakeling van de magneten. . Waarom zonder tandwielen en luchtcilinder en kogellager met mij overbrengingen en met verschillende proef opstellingen met magneetjes en de theorie zijn er weer een win-win resultaat, of ik het kan verdedigen, praktisch of theoretisch en beschrijven het zijn nog proeven voor de scheepvaart het uk prototype en de magneten waarom heb ik het zo beschreven in de website het besturen van mij aandrijving heb ook met software te maken met een verder technisch effect`, de Octrooirecht en het resultaat van een vernieuwing aan boord. Ik kan niet zonder computer werken om het te realiseren op de tekenkamer hebben ze mij dat ook uitgelegd. De Robot prototype heb zijn aandrijving voor in de machinekamer met de opstelling van magneten en het magnetisch veld het kan de generator laten draaien als aandrijving voor de opwekking van elektriciteit aan boord het zijn nog proeven het is bewezen in de fase voor een omschakeling en het blijf interessant voor de scheepvaart en de marine deze fase is ook speciaal voor de marine aan boord en de omschakeling. De Platform in de Noord zee en de golden ring die als proef met een draaiplateau en met een opstelling van een ROBOT het Prototype van een constructie in het midden en aan de buiten kant ik moest toen een roerwerk maken het was in 1972 ook berekeningen en de omtreksnelheid wij hadden wel de machines er voor het was bij een groot bedrijf en nu een draaiplateau lossen verbindingen de magneten en de vaste verbindingen dat was mij eerste proef in het lab van hout de werkplaats en het kan aangedreven worden door het magnetisch veld en je kan het laten werken met de juisten componenten is het bewijs en de juiste technieken en de eenvoudige manier om het te benaderen zij vonden het wel een interessante prototype wat heb ik er van geleerd. De elektrische centrale moet nog bewezen worden voor de Noord Zee. Met een elektrische centrale als prototype het gaat om de hoogte en de diepte van de zeebodem. Hoe kan je het combineren met de juiste turbines en er is al een ontwikkeling fase van techniek aanwezig om het te veranderen de turbine aangedreven door perslucht van een compressor (A-Caes) In Canada zijn ze er mee begonnen. Het gebruik van deze Thermische bron om lucht die naar de turbinetrap wordt gevoerd opnieuw te verwarmen voor hoogt de efficientie van het systeem. Dit is weer een andere theorie en dat werkt ook en voor een (back up) opslagtanks voor 12 uur twee van 500MW/ 5GWh voor de opwekking van elektriciteit. Ik heb er al meer overgeschreven en tijdens een netwerksessie in 2017 overgesproken met een ontwerp en een tekening en om het eventueel door te ontwikkelen als project op de tekenkamer met meer digitaal inzicht met de juiste software.<br>Een concept bij de vergadering om er eerst een begin van te maken in overleg met een team van engineers met ervaring en ontwerpen. Schepen en energie met meer mogelijkheden. inschakelen je heb ook een werkproces en de bestaande techniek kan je altijd veranderen. Je kan het zien als een op bouw tussen deze beide uitersten bestaan er vele reden om te kiezen voor een opbouw, hoe meer inbreng de uitvinder stopt in de productontwikkeling en hoe duidelijker de waarde van het product op de markt is voordat de licentie wordt uit onderhandeld. Een dergelijke opbouwvorm is vaak een praktische vorm voor het voorkomen van conflicten of voor het product. Ik heb daar ervaring mee met luchtdruk en waterdruk. Je heb altijd vooruitzichten in nieuweontwikkelingen waar de energie geen probleem is de markt bepaalt de ontwikkeling en de natuur en men is zo op het idee van de elektromotor van 1MW tot 4 MW gekomen. en het is ontwikkelt. (Voor de North Sea en waar ben ik mee begonnen?} met een eenvoudige opstelling en engineering doe je met een team een onderzoek of haalbaarheid. Je heb meer in breng en je kan het technisch meer op bouwen met de kennis die aanwezig is dat is mijn ervaring op de tekenkamer De level zit ook in het uitproberen en het schrijven, ik doe het ook met het technisch gedeelte op een manier in het methodisch ontwerpen voor het tekenen en een ontwerp.<br><p class=”MsoNormal”>Energie is geen probleem maar de uitvinding anders kan je niet omschakelingen. In Amsterdam toen al uitgelegd wat techniek is en veranderingen en aanpassingen de generator had weer technische veranderingen het kon in zweefvliegtuig worden ingebouwd en nu met de Helikopterbal het technische gedeelte is ook weer een begin met resultaat van mij zelf. De bladen zouden gaan draaien want je heb altijd windkracht. Het prototype en technische beschrijving van de uitvinding met een stempel. De beschrijving van de onderdelen was in het English. Er blijven altijd andere problemen de situatie was anders praat er over en het heb geholpen. Uw <span style=”font-family: var( –e-global-typography-text-font-family ), Sans-serif;”>reactie en matchen en schrijven. Het blijven punten voor een onderwerp. </span><span style=”font-family: var( –e-global-typography-text-font-family ), Sans-serif;”> </span></p><p class=”MsoNormal”> Het vliegwiel aan twee kanten tussen in elektromagneten met de spoel elektriciteit opslaan een aparte aandrijving voor twee vliegwielen en de twee verbindingen met een rotatie van de generator de massa kan je laten terug laten komen in een richting de componenten doen het werk met energie st of b of l enz theorie en de proef. <span style=”font-family: var( –e-global-typography-text-font-family ), Sans-serif;”>(Laser en waterstof} (of gas)? .De kubus krijgt meer vorm boven op de kubus een koepel van plastic en onder kan je het water laten verdampen per vierkante meter en het koelen en rondpompen is een aparte kubus met een spiraal en de koelblok er voor of unit men wil elektriciteit op wekken en er zijn meer technisch mogelijkheden voor het probleem voor de green house en zonlicht met meer zonnepanelen en stapelbaar. Het beleid van mij bedrijf was een leerproces en je kan er later op terug komen of het met rendement en resultaat en ondanks de contacten die ik had en het bezoek bij bedrijven die ik had en of ik daar ook met de mensen iets opgebouwd heb met geld. Ik heb daar toen ook geadviseerd toen ik in het buitenland zat en het leer proces met bestaande technieken in de tuin met planten en bomen en op het land met een tunnel van plastic er overeen, tomaten, komkommers, paprika, De nieuwe techniek kan je toepassen op het land, met stokken van rond van 10mm dik, kan je de tunnel opzetten plat 45 graden met de stokken in de grond en met multiplex 5 mm dik plat met gaten er in en schuin en vlak het frame voor een tunnel in de zomer plastic er overeen, je het kan het regenwater opslaan met goten die zijn ook van hout en halfrond van hout de halve cirkel het is eenvoudig van hout met gaten er in en in de lengte de stokken, met deze constructie kan het ook doen maar je heb geen wateropslag, voor de winter met platen van 5mm dik het materiaal van multiplex 5 mm dik. Op latere leeftijd is mijn vader is ook begonnen met een glazenkast die bouwde hij zelf het uitproberen en maken daar hebben andere ook plezier van en ze konden het kopen de groenten. De warme luchtstroom was eenvoudig met een potkachel en op het land met verschillende cooperatieve werkvormen op het land het praktische van mijn zelf en de andere kennis die zij hadden mee gekregen vandaar die aanpassingen voor het telen van aardappelen die van pootaardappelen gingen de grond in het zelfde met groenten en fruitbomen, Zakliczyn bij Siepraw Polen het is ook een aanpassing voor je zelf en je kan niet alles regelen alleen adviseren ieder bedrijf is anders daar heb ik ook overgesproken toen ook in Holland. Bij het terug leveren bij de wateropslag heb je winst voor de green house, glass house, het werkt ook voor de broeikast het zelfde als in Vinland station Horticulturai Research Institute Administration and Laboratory Building Canada het werk van mij toen en de contacten was belangrijk voor die mensen. Het ging om de unit en de aandrijving van de pompen en de dosering van de vloeistof scheikunde en de samenstelling voor een proefproject. Het ontwerpen van mij was voor aandrijvingen en opwekkingen met elektriciteit. De oplossing voor de broeikast de kubus, eerst de spiraal met water de horizontalen opstelling met de ventilator en aan twee kanten luchtstroom en de koeling komt van de wateropslag die pompt het rond het warmen water kan ook van af het ketelhuis en beneden is een aansluiting van de pijpen en daar tussen in bij het telen van je product kan met tweeplaten met tussen ruimte en een gesloten systeem met de pijpen die er al-zijn dan heb je meer oppervlakte koeling de regenpijpen van plastic daar kan je het ook op aansluiten hoofdleiding en de verbindingen met de koelplaten voor je product van af de water- opslag of ondergronds met wateropslag of van af een unit de boiler en de elektrische afschrijving van je zonnepanelen of van het component en of meer verwarmen eventueel met restwarmte of condenswater met het koelen als de temperatuur hoog is kan je het water weer gebruiken van de opslag van het regen water de omschakeling kan je aanpassen met energie zuinig en met luchtstroom en je energiebron blijft belangrijk en de technologische aanpassing blijft altijd een weegfactor en een proef project en dat is ook de afschrijving van je product en wat je teelt. De kubus is eenvoudig en al berekeningen gedaan met een opstelling boven op het water en een component die op waterdruk de generator aandrijft, de kubus was ook een uitvinding van mij zelf en de rotatie van het magnetisch-veld of de spiegelling dat is al bedacht ik werk wel voor verschillende landen gewoond en gewerkt ook in de uk met mensen, of in het water en opzij met spiegels aan verschillende kanten kan je het zon licht laten werken zonder het te laten draaien met oost en west. Het idee tot resultaat octrooi en licentie.. verschillende demonstraties gegeven alleen met de bladen men had wel interesse en ook naar de ontwerpen en wat doe je als uitvinder dan als het technisch is heb je een probleem dat je er alleen voor staat en de vraag was ook wat kom je halen en wat kom je brengen ik had er al rekening mee gehouden. Het uitprinten is ook technisch de vorm en de lengte en het materiaal en men vond het wel een beetje ingewikkeld de studie en het uitproberen.. De bestaande theorie en de verandering in een scriptie hoe je het ontdekt heb met een prototype. The golden ring For mij zelf en die interesse hebben ik ben er mee bezig in fase uk Robot prototype gaat als aandrijving werken en het Prototype met de notitie voor mij zelf het materiaal om het beter uit te werken voor het idee of octrooi dat geef mij meer kansen voor een licentie. (zonder inspanning geen resultaat) in de uk geleerd er is al automaaticering men kan het nog niet combineren met het product in de glazenkast nu wel met de uitvinding van de kubus op het wateropslag en de kubus van multiplex 5 mm dik 8 gaten van 10mm de ronden stokken gaan er in verticaal de maten 14 cm L en 14 cm B met een dubbelen bodem dat is voor het water of op poten met verschillende afmetingen, je kan ook het voor het over planten gebruiken met de automatsering , het kan in de green house of de glazenkast of buiten en stapelbaar voor een kar of container de wielen draaien met de magneten mee je kan het makkelijk verplaatsen, ik kan nog niet alles schrijven eerst een proefproject met technische aanpassingen daar heb ik werk van gemaakt om het verder te ontwikkelen en met inspanning van mijn zelf het heb resultaat voor het telen van het product de bestudering van tweekanten energie zuinig en een beter product op langer termijn. De studies waren anders dat noemde wij de voor af studies zijn anders voor je zelf om het te ontdekken en de proef voor je zelf om het uit te proberen theorie uk. You prove to yourself first and then to others what is truth and who can you trust uk. </span><span style=”font-family: var( –e-global-typography-text-font-family ), Sans-serif;”></span></p>
Webdesign: ditisABC